GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez

7990 Ft

A GDPR felkészülés egyszerűbb, mint gondolnád. Ha ismered az alapokat, és tudod, melyik eszköznél mire figyelj, nehézség nélkül meg tudsz felelni az előírásoknak és a marketing megoldásaid is sikeresek lesznek.

Kategória:
Termékkód: 9405

Leírás

A céged megérdemli a szuper marketinget. A marketinged pedig megérdemli, hogy az adataid és az eredményeid biztonságban legyenek.

Ismerd meg azokat az egyszerű és szabályos lépéseket, amikkel kihozhatod a maximumot a marketingedből, mert a GDPR nem korlátozza a lehetőségeidet!

“Hogyan kell megfelelni a GDPR-nak?”
“Használhatunk remarketinget, vagy jól tettük, hogy kikapcsoltuk?”
“Vajon az adatvédelmi szakértőm mindent jól csinált?“
“Miért nincs egyértelmű és emberi nyelven leírt tájékoztatás?”
“Hogyan soroljam fel a sütiket, amikor nem értek hozzá?”
“Milyen plugint használjak ahhoz, hogy csak azok a sütik töltődjenek be, amiknek szabad?”

Benned is felmerültek már ezek a kérdések?
Nem csoda. Nagyon sok marketinges és cégvezető töpreng ezen a GDPR bevezetése óta, hiszen kevés kérdésre volt könnyen elérhető olyan válasz, ami gyakorlatban is jól használható.

Ezen változtat a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv, amelyik gyakorlati szemlélettel mutatja be, hogyan lehet a leggyakrabban használt online marketing megoldásoknál figyelembe venni az Általános Adatvédelmi Rendelet elvárásait.

Hogyan segíti a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv a marketinget?

A könyv foglalkozik a GDPR alapjaival, de csak azokkal, amik szorosan kapcsolódnak az online marketinghez, mindezt pedig olyan nyelvezettel teszi, ami jogi jártasság nélkül is könnyen befogadható.
Minden gyakran használt online marketing megoldás adatvédelmi vonatkozását tárgyalja a süti bannerektől a Facebook pixelen, a Google Analytics-en, a hírleveleken és a közösségi oldalakon át a chatbotokig.
Segít megérteni a jogi alapokat és átültetni ezeket a napi marketing gyakorlatba. Így könnyebben átlátod a lehetőségeket és szükség esetén hatékonyabban tudsz együttműködni akár jogi szakértőkkel is.

Mennyit ér a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv Neked?

Mennyit ér egy könyv, ami az online marketinget és a hozzá kapcsolódó adatvédelmet gyakorlati szinten együtt tárgyalja?

Ha hasonló tudásanyagot szeretnél megszerezni, megteheted, hogy egyeztetsz egy adatvédelmi szakjogásszal és egy marketing szakértővel. Kettejük óradíja  együtt 60.000 – 80.000 forintnál kezdődik. Kérdés, hogy milyen gyorsan tudjátok megérteni egymást, hány órányi egyeztetésre lesz szükségetek?

Vagy mennyivel rövidíti ezt le, ha elolvasod a könyvet, és már csak egyikükkel kell dolgoznod sokkal gyorsabban?

Megteheted azt is, hogy elmész egy olyan képzésre, amelyik az online marketing adatvédelmi oldalával foglalkozik. Nagyon jó képzések vannak marketingeseknek és DPO-knak is. Van, amelyik egy napos, van, amelyik kettő, az áruk pedig 50.000 Ft és 150.000,- Ft között van.

Ha elolvasod ezt a könyvet lehet, hogy megtakarítod a képzések árát, vagy ha még is úgy döntesz, hogy részt veszel egy ilyenen (hiszen az mindig hasznos lehet), akkor sokkal jobban fogod érteni az előadásokat, sokkal felkészültebben fogsz tudni kérdezni az előadóktól, és sokkal eredményesebb leszel a képzés után.

A könyv szerzői, és amiért érdemes rájuk hallgatni

Ez egy olyan könyv, ami egy adatvédelemmel foglalkozó szakjogász és egy online marketing szakember közös munkája.
 Így biztos lehetsz benne, hogy mindkét terület megfelelő mélységben képviselteti magát.

Dr. Teker Orsolya – adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász

Jogi szakértő, aki az online marketinggel kapcsolatos kihívásokkal is napi gyakorlati szinten képben van. Cég- és projektmenedzsmenttel kapcsolatos évtizedes tapasztalatai nagyban segítik, hogy nem csak jogi oldalról, de a folyamatok és az eredményesség oldaláról is tudja vizsgálni és mérlegelni a lehetőségeket.

Lévai Richárd – közösségi marketing specialista, Facebook Marketing Partner

20 éves online marketing tapasztalattal rendelkező szakértő. Kozossegikalandozasok.hu blogja már 2010 óta biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából. Közösségi konditerem képzésein már több, mint 1000 marketinges és cégvezető fejlesztette tudását.

A szerzők munkatársak is, a Liftup Kft. alapítói.
Rendszeresen tartanak olyan konzultációkat, ahol együtt segítenek a különböző cégek online marketinghez kapcsolódó GDPR kihívásainak megoldásában. Többek között ezeknek a közös konzultációknak az eredménye épült be a könyvbe.

Kiadás éve: 2019.
Oldalszám: 220 oldal
Borítás: Puhaborító
ISBN: 978-615-00-6433-8
Méret: A5

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük